Design publish
Image default
Internet

Tips om een marketing professional in te huren | Zicht Online

Er zijn veel manieren om dit te doen – een plek nodig om te beginnen?

We hebben een aantal goede ideeën voor u, die we direct voor u in petto hebben.

Dit artikel is geschreven door Zicht Online, een full service internetbureau uit Rotterdam.

Voorbeelden van interactieve inhoud
Met al dit gepraat over interactieve inhoud en de voordelen van het implementeren ervan, vraagt u zich misschien af hoe u zelf de bal aan de praat kunt krijgen. U bent geïntrigeerd door de resultaten die u hoort en bent klaar om uw tanden te zetten in de beste methoden, zodat u de marketingeffectiviteit van uw bedrijf kunt zien stijgen.

Als u een beetje vastzit aan waar u moet beginnen, raden we u aan om een aantal van onze favoriete tactieken te bekijken – ons succes is uw succes!

Onze interactieve inhoud: Uhuru’s Beoordelingsvoorbeeld
Bij Uhuru gebruiken we een bedrijfsevaluatie als een bottom of the funnel aanbieding en als een stap in ons verkoopproces. We zullen u een voorbeeld laten zien hoe we dit doen met onze potentiële klanten.

Idealiter moet u een assessment uitvoeren voordat u uw strategie ontwerpt – ze gaan hand in hand, maar zijn niet uitwisselbaar. Waar u nu bent, is uw beoordeling, niet waar u moet zijn. Uw strategie is hoe u daar komt.

Bekijk de website van het internetbureau Zicht Online voor meer informatie.

Als onderdeel van uw analyse wilt u de volgende populaire beoordelingstypes in overweging nemen:

SWOTT
De SWOTT-analyse breekt de sterke en zwakke punten, kansen, kansen, bedreigingen en trends van een bedrijf uit en biedt een uitgebreide realiteitscheck van de huidige staat van uw bedrijf.
GPCT
Deze staat voor Doelen, Plannen, Uitdagingen en Tijdlijn. Dit is een snelle controle die bijna wekelijks kan worden uitgevoerd. Met slechts vier punten, is dit waarschijnlijk een favoriet als je weinig tijd hebt. Houd er gewoon rekening mee dat, hoewel het snel een heleboel terrein bestrijkt, het niet ingaan op een van de “waarom” factoren, meer nog de “wat”, “whens,” en “hoe” factoren, meer alleen de “wat,” “whens,” en “hoe”. Het hangt er dus van af hoe diepgaand u bereid bent om te gaan.
Dit is hoe een van ons eruit ziet, zie hoe we het als een vragenlijst hebben ontworpen om het interessant te houden, want quizzen zijn een van de meest populaire vormen van interactieve inhoud:

GPCT

Onze beoordeling is een reeks vragen over de kerncategorieën van marketing en verkoopinspanningen. U beoordeelt uzelf en maakt aantekeningen over wat u wilt verbeteren en u kunt zien welke punten u moet verbeteren.

Elk onderdeel duurt gemiddeld 2-5 minuten en u kunt de beoordeling downloaden zodra u klaar bent. U zult niet in staat zijn om de beoordeling te pauzeren, dus probeer de beoordeling in één keer af te ronden.

Vragen (vanaf pagina één, alleen – er zijn elf pagina’s in totaal)

1. 1. Doelstellingen

Voorbeeld: AlternativeMedicalMedical.com wil $50.000 maandelijkse inkomsten genereren tegen december 2017. Het vereist dat ze de komende 8 maanden met 40% groeien. Dit betekent dat er 6 nieuwe klanten worden aangeworven die $2.500 per maand genereren.
Daarnaast wil AlternativeMedicine.com naar een groter kantoor verhuizen, een relatie met de lokale universiteit opbouwen en beginnen met de ontwikkeling van andere producten. AlternativeMedical’s Doelen: $50.000 maandelijkse opbrengst tegen eind van het jaar, verwerft 6 clià “nten bij $2.500/maand, beweegt zich in een grotere bureauruimte, ontwikkelt universitaire verhouding, verhoogt productontwikkeling.

2. 2. Plannen

Voorbeeld: Om deze doelstellingen te bereiken, moeten we de resultaten van ons verkoop- en marketingprogramma verbeteren, duurdere producten verkopen en 90% van onze huidige klanten behouden. Ons plan omvat het verbeteren van best practices voor het werven van nieuwe klanten, meer aandacht besteden aan onze blog en het sneller opvolgen van vragen van klanten.

3. 3. Uitdagingen

Voorbeeld: Onze huidige uitdagingen zijn gericht op het genereren van kwalitatief hoogwaardige leads die onze verkoopcyclus verkort. Dit is anders dan voorheen vanwege de verandering in de markt en een nieuwe concurrent met beperkte financiering. Onze grootste uitdaging is het begrijpen hoe we deze nieuwe initiatieven moeten starten.

4. 4. Tijdslijn

Voorbeeld: Onze deadline om dit doel te bereiken om in juni succesvol te zijn, zodat we voorbereid zijn op het verkoopseizoen van augustus. Als we niet in staat zijn om onze voorsprong in de komende zes maanden te verbeteren, zullen we onze doelstellingen missen.

Onze interactieve inhoud: Uhuru’s B2B Strategie Quiz
Bij Uhuru gebruiken we een B2B Strategie Quiz als Top of the Funnel aanbod. Zoals u al eerder onderzocht heeft, is de quiz een goede manier om een interactieve en informatieve bron voor prospects in B2B-bedrijven te adverteren.

Maakt u deel uit van een Strategisch Marketing Team?

De meesten van u hebben waarschijnlijk net ja gezegd…. maar slechts 5% van u vertelt de waarheid. Doe deze korte quiz met 25 vragen om uit te vinden waar uw marketinggroep in het STAR (Strategisch – Tactisch – Actief – Reactief) Spectrum valt. De enige manier om een level-up te maken is om te weten vanaf welk niveau je eigenlijk begint!

Het duurt slechts 5 minuten!

Het promoten van deze quiz via LinkedIn Ads stelt ons in staat om eerder in de aankoopreis leads aan te trekken en activeert zo een kans voordat ze zelfs maar op zoek zijn naar een provider. Daarom vermijden we een competitieve verkoopsituatie.

De volgende beelden zijn slechts een kleine greep uit het begin van de quiz. Er zijn nog een aantal pagina’s waar dit vandaan komt, maar je krijgt het idee. U zult genoeg vragen willen stellen om uw leesvaardigheid te stimuleren.

https://zicht.nl/