Er zijn veel manieren om dit te doen – een plek nodig om te beginnen? We hebben een aantal goede ideeën voor u, die we direct voor u in petto hebben. Dit artikel is geschreven door Zicht Online, een full service internetbureau uit Rotterdam. Voorbeelden van interactieve inhoud Als u een beetje vastzit aan waar u moet beginnen, raden we u aan om een aantal van onze favoriete tactieken te bekijken – ons succes is uw succes! Onze interactieve inhoud: Uhuru’s Beoordelingsvoorbeeld Idealiter moet u een assessment uitvoeren voordat u uw strategie ontwerpt – ze gaan hand in hand, maar zijn niet uitwisselbaar. Waar u nu bent, is uw beoordeling, niet waar u moet zijn. Uw strategie is hoe u daar komt. Bekijk de website van het internetbureau Zicht Online voor meer informatie. Als onderdeel van uw analyse wilt u de volgende populaire beoordelingstypes in overweging nemen: SWOTT GPCT Onze beoordeling is een reeks vragen over de kerncategorieën van marketing en verkoopinspanningen. U beoordeelt uzelf en maakt aantekeningen over wat u wilt verbeteren en u kunt zien welke punten u moet verbeteren. Elk onderdeel duurt gemiddeld 2-5 minuten en u kunt de beoordeling downloaden zodra u klaar bent. U zult niet in staat zijn om de beoordeling te pauzeren, dus probeer de beoordeling in één keer af te ronden. Vragen (vanaf pagina één, alleen – er zijn elf pagina’s in totaal) 1. 1. Doelstellingen Voorbeeld: AlternativeMedicalMedical.com wil $50.000 maandelijkse inkomsten genereren tegen december 2017. Het vereist dat ze de komende 8 maanden met 40% groeien. Dit betekent dat er 6 nieuwe klanten worden aangeworven die $2.500 per maand genereren. 2. 2. Plannen Voorbeeld: Om deze doelstellingen te bereiken, moeten we de resultaten van ons verkoop- en marketingprogramma verbeteren, duurdere producten verkopen en 90% van onze huidige klanten behouden. Ons plan omvat het verbeteren van best practices voor het werven van nieuwe klanten, meer aandacht besteden aan onze blog en het sneller opvolgen van vragen van klanten. 3. 3. Uitdagingen Voorbeeld: Onze huidige uitdagingen zijn gericht op het genereren van kwalitatief hoogwaardige leads die onze verkoopcyclus verkort. Dit is anders dan voorheen vanwege de verandering in de markt en een nieuwe concurrent met beperkte financiering. Onze grootste uitdaging is het begrijpen hoe we deze nieuwe initiatieven moeten starten. 4. 4. Tijdslijn Voorbeeld: Onze deadline om dit doel te bereiken om in juni succesvol te zijn, zodat we voorbereid zijn op het verkoopseizoen van augustus. Als we niet in staat zijn om onze voorsprong in de komende zes maanden te verbeteren, zullen we onze doelstellingen missen. Onze interactieve inhoud: Uhuru’s B2B Strategie Quiz Maakt u deel uit van een Strategisch Marketing Team? De meesten van u hebben waarschijnlijk net ja gezegd…. maar slechts 5% van u vertelt de waarheid. Doe deze korte quiz met 25 vragen om uit te vinden waar uw marketinggroep in het STAR (Strategisch – Tactisch – Actief – Reactief) Spectrum valt. De enige manier om een level-up te maken is om te weten vanaf welk niveau je eigenlijk begint! Het duurt slechts 5 minuten! Het promoten van deze quiz via LinkedIn Ads stelt ons in staat om eerder in de aankoopreis leads aan te trekken en activeert zo een kans voordat ze zelfs maar op zoek zijn naar een provider. Daarom vermijden we een competitieve verkoopsituatie. De volgende beelden zijn slechts een kleine greep uit het begin van de quiz. Er zijn nog een aantal pagina’s waar dit vandaan komt, maar je krijgt het idee. U zult genoeg vragen willen stellen om uw leesvaardigheid te stimuleren. |
https://zicht.nl/ |